Search This Blog

Pages

Name:
Email Address:
Phone number
Item/enquiry
Shipping address
Payment via: maybank2u
cimbclicks
Shipping method pos ekspress
pos laju

Get your own free form like this one.

Friday, August 3, 2012

PRODUK-PRODUK SUSUK DARA RESOURCES :



1. JAMU PENGANTIN DARA - RM65.00 / 10BIJI
~ merapatkan/mengetatkan faraj
~ mengembalikan permukaan faraj yang berpasir (meningkatkan kegelian ketika bersama)
~ meningkatkan kemutan
~ menyerap dan mengeluarkan kotoran/keputihan/darah beku
~ merawat masalah kekeringan

2. JAMU AKU DARA - RM48.00 / 40BIJI
~ menambahkan tenaga badan
~ meningkat nafsu syahwat
~ merawat masalah keputihan dan sengugut
~ melancarkan peredaran darah
~ memecahkan lemak

3. MASKER VAGINA - RM25.00 / 20g
~ merawat masalah kegatalan di miss V
~ menegangkan dan merapatkan bibir faraj
~ memberi keselesaan pada mereka yang kerap berpeluh/lebihan lendir

4. MEDICATED FEMININE WASH - RM48.00 / 100ML
~ merawat keputihan dan kegatalan
~ membasmi kuman dan fungus
~ nyaman dan memberi keselesaan pd mereka yang kerap berpeluh
~ ia berubat, pekat dan boleh tahan sehingga 2bulan penggunaan

5. INTIM GEL - RM56.00 / 15ML
~ meningkatkan keghairahan dan nafsu syahwat
~ merawat keputihan dan membasmi kuman
~ memberi kepuasan maksima

6. MINYAK IKAT KASIH - RM65.00 / 20ML
~ membesarkan dan mengembangkan zakar
~ boleh digunakan sebagai pelincir
~ boleh digunakan untuk memontokkan dan menegangkan payudara dan punggung

7. LELAKI JUTAWAN - RM65.00 / 60BIJI
~ meningkatkan nafsu syahwat
~ menambahkan tenaga dan menigkatkan kecergasan
~ melawaskan dan mengeluarkan angin
~ meringankan badan
~ amat sesuai bagi lelaki berkerjaya dan berumahtangga

6 comments:

Unknown said...

Salam Sis...saya berasal dari Singap0ura. kalau saya berminat untuk membeli jamu...bolek pakai pos ke singapura?

Unknown said...

Salam Sis...boleh tak pos ke Singapura?

Unknown said...

Salam Sis...saya berasal dari Singap0ura. kalau saya berminat untuk membeli jamu...bolek pakai pos ke singapura?

aidawahab said...

hi shireen, iAllah boleh.. please like fan page or add me at fb at aidawahab@hotmail.com. nnt saya saya masukkan dalam group rahsia susuk dara XD

Unknown said...

salam hi saya Jasria Garage Garage agent bagi kawasan klang..ingin tahu tentang produk JSD...boleh sms or pm saya..nie no phone saya 012-3011592 (^_^) peace

Unknown said...

salam hi saya Jasria Garage Garage agent bagi kawasan klang..ingin tahu tentang produk JSD...boleh sms or pm saya..nie no phone saya 012-3011592 (^_^) peace

Related Posts with Thumbnails