Search This Blog

Pages

Name:
Email Address:
Phone number
Item/enquiry
Shipping address
Payment via: maybank2u
cimbclicks
Shipping method pos ekspress
pos laju

Get your own free form like this one.

Monday, August 13, 2012

testimoni-testimoni jamu pengantin dara (JPD)


testi 1
 
PRODUK: JAMU SUSUK PENGANTIN DARA (RM65)

Pengakuan ikhlas dari penguna susuk dara::
**********************************
Dulu saya pernah mengalami masalah yang memalukan. Setiap kali bersama suami akan kuar bau busuk macam bangkai gitu. Hanya Allah swt yang tahu perasaan itu bila suami selalu merungut bila bebednya selalu gatal2 setiap kali bersama.

Saya pernah amik antibiotik. Tapi tak juga hilang. Hinggalah suami suruh pergi check takot nanti ada kanser. Suami jugak slalu merungut bila faraj saya longgar. Dan air kuar terlampau banyak sampai tak rasa apa2.
...
Suatu hari saya terbaca iklan pasal jamu susuk dara. Saya disyor gunakan jamu aku dara dan susuk kekal dara. Alhamdulillah sekali insert susuk kekal dara dan makan jamu aku dara terus hilang bau tu. suami pun pelik sbb dah tak ada bau busuk itu. Keputihan yg hijau2 tu pon hilang. Suami pun kata kenapa ketat semacam..best katanya.. Siap tanya lagi yg laki x der ker?

Korang tau tak kenapa saya terpikir nak amik jugak benda nie. Padahal dalam hati takot sbb skang nie mcm2 boleh jadi. Tapi tekadkan jugak hati sbb pernah ketika bergaduh dengan suami, dia cakap dah la putput berbau! Sejak hari tu sy bertekad utk amik jamu nie...suami dan makin sayang..alhamdulillah...

testi 2
SUAMI NAKAL?? INI DIA, RAHSIA MALAM PENGANTIN!
PRODUK : JAMU SUSUK PENGANTIN DARA RM 65

* Myfrend anak 4 org.husband agak noty sepanjang perkahwinan 10 tahun. makan hati berulam jantung. 2 kali bercerai disebabkan suami noty scandal dgn ramai wanita bersilih ganti. pernah beliau sendiri dan anak2 yg masih kecil menyaksikan sendiri kecurangan suami beliau bersama wanita lain ditempat tidur. rayuan2 demi rayuan tak pernah si suami hiraukan. setelah patah hati si isteri mencuba alternatif "SUSUK DARA" pada peringkat awalnya disangkakan "black magic". After 3 hari dia menghubungi hani dan menangis mengatakan alat kelamin dia tidak selesa spt baru kawin. n suami beliau asyik membebel kenapa ni sempit sangat, berpasir mcm dara, apasal hangat sangat dalam ni ketika melakukan hubungan kelamin sepanjang malam.

dan ketika perbualan kami, suami beliau menghubungi beliau memohon isterinya utk bercuti kerana Suaminya terlalu merinduinya untuk bermain cinta bersama dia. kali ni beliau menangis kerana suaminya tak pernah merayu cinta dan ambil berat terhadap beliau dan memuji2 beliau. kini beliau tidak lagi naik bas sorang2 ke tempat kerja. setiap pagi n petang diambil dan di hantar oleh suami. kadang2 lunch time together. sisuami tidak lagi panas baran. jarang outstation dan sekarang sisuami terlalu menjaga hati beliau dan bertanggungjawab terhadap anak2 yg selama ini Suami beliau abaikan.

* customer FB: husband saya suka sangat2 suka..hahahhaha saya hepi sangat. suami sy cakap hari2 kalau sempit rapat 100% macam ni best. husband saya cepat klimaks n tertido. bila terjaga minta lagi wkakkakaka....kesian husband saya tido mcm org kena tembak terdampar. bangun pagi dah sediakan saya serapan. sedangkan saya dah berkahwin 12 tahun. masa baru2 kawin ada lah suami buat camgitu. bila dia buat camgini mcm buang tebiat pula. mmg jamu "susuk dara" ni TIADA TANDINGAN DENGAN JAMU YANG LAIN. mmg power. mmg berhantu. patutlah "susuk dara" sesuai dengan namanya. TRY la jamu "SUSUK DARA" yang anda tidak boleh dapat dimana2
 
testi 3
iktibar dari gadis yang pernah terlajur

"Assalam kepada pembaca yang membaca testimony ini dari wall Puan Shikin. Maaf sebab x dapat mendedahkan nama sebab saya malu. Malu pada semua dan sudah tentu saya malu pada Allah s.w.t. suatu masa dulu. Sekarang saya nak Anak gadis yang masih dara di luar sana ambik ikhtibar supaya tidak terjebak spt saya. Saya Izinkan Puan untuk Share di wall Puan sebab saya rasa terpanggil untuk memberitahu semua ape yang terjadi pada saya di masa lalu dan selepas saya kahwin dan mencuba produk jamu yang di jual oleh puan shikin.

Dulu saya adalah anak gadis yang sangat tidak tahu dan tidak boleh memikirkan Halal dan haram . Saya bercinta dengan lelaki semua nya saya serahkan mahkota saya yang sangat bernilai dan haknya hanya lah untuk suami saya. Saya tak kisah yang saya fikir seronok dan nikmat perbuatan haram tu. Namun setelah meningkat dewasa saya di pertemukan dengan seorang lelaki yang sanggup mengahwini saya sedangkan dia tahu saya sudah ditebuk tupai malah sebenarnya saya pernah menggugurkan 1 zuriat yang tidak berdosa tanpa kerelaan saya sendiri. Dek memikirkan keluarga dan saya sendiri malu di dunia saya akur.

Beberapa bulan sebelum tarikh keramat saya sah di gelar isteri , saya terfikir , apakah keistimewaan malam pertama saya bersama suami? Adakah dia berhak mendapatkan saya setelah semua nya LOBOS ?? Saya banyak terbaca di facebook mengenai Jamu susuk dara untuk mengembalikan dara . Lama saya berfikir sampai 1 masa hati say terbuka untuk mencuba. Tetiba terbaca status Puan shikin yang bgtahu dia di Kl dan boleh pass by hand jamu itu pada customer. Saya pun cepat2 Whatsapp dye mintak datang di Cheras.

Dengan penerangan yang detail , puan shikin telah ajarkan saya . Ketika itu 2 hari sebelum majlis sanding saya . Saya pun insert lah pengantin dara dan makan 4 biji dengan yakin nya dan berdoa semoga ada perubahan di miss V saya. Sambil tu saya sapukan Masker supaya miss v tidak berbau di malam pertama saya dgn suami nnt.

Sabtu , hari bersanding , malam tu kami masih belum bersama kerana masing2 pun penat. Keesokan nya seperti peringatan puan shikin after 72 jam saya kena korek keluar benda tu . Masya Allah . Bergenang air mata saya sebab kotoran yang keluar terlalu banyak dan berbau . Masa itu pula saya bersyukur sebab dapat juga berikan yang terbaik pada suami.

Malam ahad itu kami bersama , alangkah gembira nya saya , suami saya sangat2 puas dan memuji Miss V saya sangat2 grip dan sukar untuk memasukkan zakar suami. Seperti anak dara semula. Nikmat malam pertama itu seperti nya pertama kali saya di sentuh dulu. Dan sekarang atas Rezeki Allah , Saya bunting pelamin. hari ini saya di sahkan hamil 2 minggu. Seronoknya Tuhan sahaja yang tahu . Rezeki saya di bulan yang penuh barakah ini. Cepat saya sujud syukur dan whatsapp puan shikin. Puan shikin terus call saya semula dan kami sama2 menangis.

Terima kasih Puan sebab sudi hantar jamu pada saya jauh2 dan terangkan saya segala pantang larang nya. Tahniah buat Pengasas nya kerana berjaya mencipta jamu yang dapat membantu masalah kelamin pasangan berkahwin.
Lepas ini saya doakan Puan shikin agar cepat2 menimang cahaya mata."
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails