Search This Blog

Pages

Name:
Email Address:
Phone number
Item/enquiry
Shipping address
Payment via: maybank2u
cimbclicks
Shipping method pos ekspress
pos laju

Get your own free form like this one.

Saturday, October 6, 2012

testimoni susuk dara- part 3

Sue ( Bukan nama sebenar )

Pernah mengalami keguguran sewaktu mengandung anak kedua beliau..

Menghadapi masalah keputihan yang serius kerana hari-hari terpaksa menggunakan pantiliner..

Sue: takutla nak sumbat bnd ni kt dalam..

Saya: jgn takut.. nnt JPD akan cuci bersih yang kat dlm tuh..

Sue: yerlah..nnt mlm kang sebelum tdo aku buatlah..

Hampir 67 jam..

Sue: kalau baru 67 jam boleh korek ker?

Saya: Tggu la smpai 72 jam..

Sue: ok2 la..aku dah rs tebal je kat bibir nih.dah x sabar nak kuarkan..

Slps 72 jam..

Sue: banyaknya makhluk asing yang kluar la..yang kuar mcm sarung time gugur dulu pn ada..

Saya: Alhamdullilllah..oklah tuh..

Pas tu,dia trus order JPD utk mak dia plk..

TAHNIAH KEPADA PENGASAS PN.HANI KERANA TELAH MEMBANTU RAMAI WANITA YANG MENGALAMI MASALAH INTIM WANITA..
 
 
 
 
Testimoni dari puan yasmin...24.07.2012

Ni kali kedua saya guna jamu pengantin dara (JPD), disebabkan saya ada masalah tidak period sejak guna Implan ...semalam sy korek la...ini la hasilnya, ada sedikit darah ketul/cair....tp yg paling best...hari ni saya Period..bestnya...patutla asyik ngilu je dari pagi tadi, pastu asyik rasa lenguh2 je...saya suka saya suka.
 
 
 Name je masker vagina, tpi saya redah je sapu tempat lain..suami ank ank dan saya sendri jadi testimoni ni..en lokong ada gatal gatal cam ni dkat kaki dia..sya pun dah abs iktiar camane nk ubatkan gatl gatal dia tu..pakar kulit,ubt cari China la mana la..suma kesan dia same je..sya pun try n error je la letak masker vagina ni kt kaki dia tu..besok nyer tu masyaallah tgk tgk dah kering..siap bole kupas lagi kerak kerak yg dah kering tu..magic nyer..apa rahsia serbuk ni..padahal guna utk lain kan..ermm..terus saya apply lagi sampai dia betul btul kering..skang ni da tgl parut je..huhu..kene la beli ubt ilang parut pulak...ape pun..terima kasih la ye..pn pengasas JSD ni..kalau la dari dlu sya jumpa produk ni..mesti duit sya x abis riban riban..huhuhu..so yg dkat luar sna yg masih belum cuba..jgn bakhil sangat..rm25 je kot..dari anda abiskan duit dekat krim krim yg belum tentu lgi mujarab dia..huhu..TQ1jutax
 
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails